رفتن به مطلب

امید الهی

کاربر آشنا
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره امید الهی

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های امید الهی

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • یک ســـــال با المصباح
  • شما ۱۰ سؤال پرسیدید
  • ارسال نخستین پاسخ
  • یک ماه با المصباح
  • بیش از ۵ امتیاز دادید

نشان‌های اخیر

0

اعتبار در سایت

  1. امید الهی

    انتخابات خارج از کشور

    بسمه تعالی با سلام حکم شرکت در هر انتخاباتی مثلا انتخابات اتحادیه کارگری و... در خارج از کشور برای انتخاب افراد خارجی چیست؟
  2. امید الهی

    قانون

    بسمه تعالی سلام علیکم در خارج از کشور قانونی تصویب شده که باید هزینه اشتراک ماهیانه اجباری چه تلویزیون داشته باشیم یا خیر ،استفاده کنیم یا خیر پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت باید جریمه آن پرداخت شود با توجه به اینکه این هزینه اشتراک برای تولیدمحتواهای رادیو و تلویزیونی گناه آلود هم استفاده می شود آیا شخص پرداخت کننده در این گناه شریک محسوب می شود؟ اگر بله راه چاره چیست؟
  3. امید الهی

    حق اناس

    بله عرف از آن اغماض نمی کند پس بنده اگر روی برگه سفارش به حدودی بودن اعداد و احتمال وجود خطا در تولید اشاره کنم حقی بر گردن من نیست؟
  4. امید الهی

    حق اناس

    بسمه تعالی سلام علیکم در شرکت محل کارم ماشین آلات دقت و کیفیتی که دقیقا همان محصول مورد نظر مشتری تولید شود را ندارند و همکاران به صداقت در درست نوشتن مشخصات محصول مثل وزن و عرض و ...و خطاهای موجود اهمیت نمی دهند و بعضا از من هم می خواهند مانند آن ها کار کنم آیا این کار آن ها در مورد محصولات مصداق حق الناس نیست؟ وظیفه من چیست؟ تشکر
  5. امید الهی

    ضربه زدن به حیوان

    بسمه تعالی اگر شخصی، حیوان پیر بیماری را نادانسته به خاطر اینکه خیلی پر سر وصدا بوده ولی در واقع به خاطر درد بیماری سروصدا می کرده از سر عصبانیت زده باشد و بعد از مدتی حیوان احتمالا بر اثر بیماری مرده باشد واز صاحب آن رضایت گرفته باشد چیزی بر گردن شخص می باشد؟
  6. امید الهی

    خون حیض

    نگه داشتن عده در زمانی که زن یائسه نیست یعنی خون حیض می بیند درسته،منظورم غیر مسلمان اهل کتاب هست در صورتی که شخص زن مسلمان نداشته باشد.
  7. امید الهی

    خون حیض

    بسمه تعالی سلام آیا در ازدواج موقت با زن غیر مسلمان رعایت احکام اسلامی مثلا در مورد خون حیض لازم است؟ تشکر
  8. امید الهی

    نماز شب

    بسمه تعالی سلام علیکم آیا در نماز شب به جای استغفار برای چهل مومن می توان چهل بار اللهم اغفر للمومنین و المومنات گفت؟
  9. امید الهی

    روزه مستحب

    بسمه تعالی سلام علیکم حکم شکستن روزه مستحبی با انجام گناه چیست؟ تشکر
  10. امید الهی

    حق الناس

    بسمه تعالی با سلام به مال کم ارزش شخصی خسارت زده ام و فقط از نظر ظاهری صدمه دیده ولی مثل اول کار می کند،آیا نیاز به حلالیت طلبیدن هست؟
  11. به نام خدا در خارج کشور در شرکت محل کارم که بخشی از درآمدم از تولید کیسه پلاستیکی که به منظور جمع آوری مدفوع سگ از آن استفاده می شود که طرح سگ روی آن چاپ می شود چه حکمی دارد؟ اگر در چاپ طرح سگ روی پلاستیک نقشی نداشته باشم چطور؟ درآمد خود شغل تولید انواع پلاستیک که گفته می شود بعضی از انواع آن بعد از مصرف که قابل بازیافت نیستند سوزانده می شوند و باعث آلودگی آب و هوا و خاک و باعث سرطان و بیماری می شوند چه حکمی دارد؟
  12. امید الهی

    خوردن و آشامیدن

    به نام خدای تعالی در کشور غربی محل زندگی مواد غذایی با طعم مثلا گوشت حیوانات مثلا اردک،مرغ بدون اینکه از خود گوشت چیزی در آن باشد وجود دارد،آیا خوردن این مواد غذایی حلال است؟
  13. امید الهی

    قسم خوردن به دروغ

    به نام حق تعالی اگر در مواردی که دروغ گفتن جایز است در آن مورد قسم خورده شود حکم آن چیست؟
×
×
  • اضافه کردن...